Dlaczego nie chudniesz?

Home / Zdrowie / Dlaczego nie chudniesz?

Dlaczego nie chudniesz

Dziennik żywności? Tak. Regularne treningi? W rzeczy samej. Wystarczy błonnik, aby utrzymać całą armię regularnie? Masz to. Wiem, jak schudnąć. Piszę o temacie od ponad dziesięciu lat. Dlatego to było tak frustrujące, gdy funty przylgnęły do mnie jak chłopak, który był uzależniony, niezależnie od tego, jak ciężko próbowałem. Wielu kobiet ma ten problem, mówią eksperci.

Nie pijesz wystarczającej ilości wody

Wszyscy słyszeliśmy, jak ważne jest H2O, jeśli chodzi o przelanie kilogramów. Pomaga w tłumieniu apetytu, więc mniej prawdopodobne jest, że będziesz je przełykać. Ale to nie wszystko: Kiedy jesteś odwodniony, nerki nie mogą funkcjonować poprawnie, więc ciało zwraca się do wątroby, aby uzyskać dodatkowe wsparcie. Ponieważ wątroba pracuje tak ciężko, więcej tłuszczu spożywanego jest przechowywane, a nie spalone

Białko

W kilku badaniach wykazano, że dieta wysokobiałkowa powoduje więcej kilogramów, co najmniej na początku. Białko zwiększa poczucie sytości i zapobiega utracie mięśni, gdy tracisz tłuszcz. Masz też termogenezę dietetyczną, która jest energią, którą wypala podczas procesu i używa się pożywienia, po twojej stronie. “Twoje ciało zużywa więcej energii do metabolizowania białka niż węglowodany lub tłuszcz”, mówi Cari Coulter, RD, dyrektor programu w Wellspring Weight Loss Camp w Kenosha w stanie Wisconsin. “Więc dieta o wyższej zawartości białka powoduje spalanie nieco większej ilości kalorii.

Siedzisz w biurze przez cały dzień

Regularnie ćwiczysz dzienną godzinę ćwiczeń prawie codziennie, ale poza tym czas spędzam przede wszystkim na siedzeniu przed komputerem. Ku moj zmartwienia, badania wykazują, że poświęcone treningi po prostu nie mogą zrekompensować stałego pobytu przez resztę czasu. Według jednego z badań University of Missouri-Columbia, siedzenie przez kilka godzin powoduje, że organizm przestaje wytwarzać enzym hamujący tłuszcz, zwany lipazą. Wychodząc i chodząc po dwie minuty w ciągu tych godzin spalisz dodatkowe 59 kalorii dziennie, zgodnie z najnowszymi badaniami przeprowadzonymi przez Uniwersytet Wisconsin w Milwaukee.